Ofte stilte spørsmål

Hvordan bestiller jeg?

PC- Trykk deg inn på «butikk» velg kategori du har lyst til å se på. Og velg kjøp hvis du ønsker en vare, denne blir lagt i handlekurven din. Du velger antall meter/ stk når du går inn i handlekurven.  Du kan fortsette å handle eller gå til handlekurven.  Du kan velge mellom Paypal eller Direkte bankoverføring. Velger du det siste alternativet vil du ETTER at du har sendt inn ordren din, får du en ordrebekreftelse med ordrenummer og informasjon om bankkonto du må betale til. Du må selv logge deg inn i nettbanken din og gjøre dette. Når betalingen er mottatt vil jeg behandle ordren din.

Nettbrett/ mobil- Øverst i høyre hjørnet vil det komme opp 3 streker under hverandre. Dette er menyen. Trykk her og velg butikk. Så følger du samme prosedyre som på pc.

Jeg har betalt, men syns det tar lang tid før jeg får varene.

Betaler du med » Direkte bankoverføring» tar dette 2 dager før jeg får vite at det er deg om har betalt selv om pengene er på konto dagen etter. Dette er bankens rutiner så dette rår dessverre ikke jeg over.

Posten sender brev mandag – fredag kl 15 ( det går ikke post på lørdager lengre) da tar det 1-2 dager før du får pakken. Er det en større pakke kan det ta lengre tid.

Kundekonto?

Når du oppretter en kundekonto ( mail og passord) blir du automatisk logget inn. Da kan du handle eller du kan gå inn på «min side» og redigere informasjonen om deg. Legge inn adresse osv.

Jeg får kun «mobilen er slått av eller utenfor dekning» når jeg prøver å ringe.

Da er jeg mest sannsynlig på jobben min og der har vi dessverre ikke mobildekning. Send meg heller en mail, så får jeg svart deg innen rimelig tid.

Hvor kan jeg følge Linnærla på nettet?

Du kan følge Linnærla på facebook : facebook.com/linnaerla.no eller på Instagram @linnaerla.no

Del gjerne bildene dine og bruk emneknaggen #linnaerla eller #linnærla  når du legger ut noe du har laget med varer kjøpt her.

Fant du ikke svaret? Kontakt meg

4 + 5 =